niedziela, 23 sierpnia 2015

Otwarty

Raz na jakiś czas trafia się taka lub podobna pasta... jeśli też ją dostałyście, możecie wysłać autorowi tego posta.

Każdy z nas tu kogoś i czegoś szuka. 

Ja znalazłem się w punkcie życia, w którym postanowiłem wyjść na przeciw moim fantazjom i marzeniom, które od bardzo dawna we mnie dojrzewały i w końcu chyba nadszedł chyba czas, aby się na nie otworzyć.

Nie będę ukrywał moich myśli za kotarą zbudowaną z norm i dyplomacji. I nie znaczy to wcale, że Cię nie szanuję. Wręcz przeciwnie. Ale przechodząc do meritum. Chciałbym poznać kobietę, która w sferze intymnej, erotycznej chciałby być wyraźnie uległa.

Nie mam doświadczenia w tym obszarze, dotychczas byłem zawsze w klasycznych relacjach partnerskich, ale jak już wspomniałem od bardzo wielu lat takie pragnienie we mnie narastało i myślę, że nadszedł czas, aby przynajmniej spróbować tym moim marzeniom wyjść naprzeciw, aby potem nie żałować.

Poza tym jestem fajnym mężczyzna, inteligentnym i jak sądzę z rozsądną hierarchią wartości. Można ze mną porozmawiać na bardzo wiele tematów, bo wiele aspektów rzeczywistości mnie interesuje, ciekawi.

Przyjaźń, czy bliskie koleżeństwo są dla mnie wielką wartością i chciałbym spróbować się z Tobą zaprzyjaźnić. Dowiesz się o mnie też trochę więcej z mojego profilu.

Jeśli czujesz się urażona moją bezpośredniością, to bardzo Cię przepraszam. Moje intencje są jak najlepsze i jeszcze raz podkreślam, że w żadnym razie nie chciałbym, abyś pomyślała, że nie czuję w stosunku do Ciebie szacunku.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz