poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Wklejony, ale z serca

Witaj,jeśli warunkiem poznania fajnej dziewczyny jest tylko mieć odwagę napisać, to ja zaryzykuje i najwyżej mi się dostanie ze cie molestuje, (ale wiesz ryzyko nie sprawdzone nawet nie wiesz czy jest ryzykowne) ? myślę ze jesteś warta poznania nie mogę za wiele tu pisać, bo jestem teraz na internecie w komórce, ale miło, by cie było poznać, popisać i spróbować się zaprzyjaźnić, tym bardziej ze nikogo nie znam w tej okolicy, a się tu przeprowadzę co ty na to, jeśli masz ochotę popisać Ja chciał bym poznać wreszcie kobietę godna zaufana nawet jako kumpele, ale trudno w tych czasach o taka.

Ps.tak pewnie się domyślasz ze wiadomość jest wklejona ale jest całkowicie moja,po prostu na telefonie trudno w czasie jazdy pisać do tego mam trudności z internetem i przerywa i trudno by pisać na bieżąco a zawsze myślę wato zagadnąć do fajnej dziewczyny ale rozumiem to 100% jeśli coś nie tak .


Jest tu wszystko. Spacje przed znakami interpunkcyjnymi. Brak wielkich liter i interpunkcji. Strumień świadomości. Błędy ortograficzne. Desperacja: nie znam cię, ale warto by cię było poznać. Branie na litość: tak trudno się pisze w trakcie jazdy, ale patrz, jeszcze nie dojechałem do Twojego miasta, a już chcę się umówić! W dodatku jestem szczery i autentyczny, chociaż wysłałem to wszystkim laskom w województwie!

Po prostu: nie wysiliłem się ani trochę, ale podziwiajcie mnie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz